
+390% creștere în volum de conversii și scăderea de 3 ori a costului per conversie
Rubic Shop este un magazin online pentru a cărui promovare ne ocupăm deja de peste 1 an de zile. Magazinul oferă spre comercializare produse personalizate dintre cele mai diverse: de la tablouri la portofele, magneți, puzzle-uri brelocuri, rame, perne și altele accesorii.
Am început colaborarea cu scopul de a crește conversiile din campaniile de Facebook Ads și de a ne extinde și pe alte canale.
Obiective
- Creșterea volumului de conversii la nivelul întregului site;
- Scăderea costului per conversie pe canalul Facebook Ads;
- Eficientizarea bugetului investit în promovare.
Rezultate:
Cu un buget mai mare investit cu 145% s-au înregistrat:
- Creștere cu 390% a volumului de comenzi la nivelul întregului site;
- Scăderea costului per conversie de la 93 RON la 27 RON, pe campaniile de Facebook Ads;
Abordare:
Ca și primă etapă parcursă am realizat un audit asupra a ceea ce se rulase deja în contul de Google Ads. Am analizat ce fel de cuvinte cheie funcționează sau nu, ce fel de targetări, care sunt categoriile de campanii care s-au testat, ce fel de anunțuri s-au rulat, de la costuri pe click și de la ce conversie pornim.
Am implementat campanii de Standard Shopping și Smart Shopping, campanii generale dar și campanii pe categorii de produse.
Din a doua lună s-au implementat și campanii de smart shopping optimizate pe Target ROAS.
S-au implementat campanii DSA (Dynamic Search Ads) pe aproape toate categoriile de produse din site (paravanturi, covorase auto, cotiere, anvelope, prelate, huse și altele).
Am decis de asemenea să includem în strategie și campanii de Smart Search pentru categoriile cu volum mai mare de căutare dar și pentru că la nivel de anunțuri putem integra foarte ușor și numărul de telefon prin care se pot plasa comenzi.
Am creat campanii de search segmentate pe brandurile și categoriile de produse principale ale magazinului.
Concluzii
Nu este nevoie de un buget semnificativ mai mare pentru a avea rezultate semnificativ mai bune. Totul ține în principal de timpul și atenția alocată optimizării campaniilor.